einde reis - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mensen - WaarBenJij.nu einde reis - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mensen - WaarBenJij.nu

einde reis

Door: Gerard/Anja

26 Mei 2009 | Canada, Vancouver

we hebben net onze camper ingeleverd en gaan zo naar het vliegveld waar we 18.45 plaatselijke tijd vertrekken. De afgelopen dagen erg mooi weer gehad en hebben de Orka's kunnen spotten in de haven van victoria. Vandaag is het slecht weer veel regen, dus ook weer goed om naar huis te gaan

We willen iedereen bedanken voor alle leuke berichtjes

Gerard en Anja

• 26 Mei 2009 - 19:40

Ben En Kathleen:

Welkom Thuis!!

• 26 Mei 2009 - 19:46

Hoi,

Nog een laatste groet, aan het einde van de week wordt het hier weer mooi weer, dus dan heb je iets om naar uit te kijken. Goede terugreis!!
    groetjes

nou ja laatste........

• 26 Mei 2009 - 20:07

Gea Mensen:

Hallo luitjes

eindelijk julli site ontdekt op de laatste dag, mooi op tijd zal ik maar zeggen.
    Fijn dat jullie zo,`leuke vakantie hebben gehad.
    Ik hoorde van mijn zusjes dat jullie veel hadden gezien en dat iedereen actief v/d familie aan het reageren was geweest.
    Maar ik zeg maar altijd de laatste mensen hebbben altijd het wijste nieuws.

Gr Gea

• 26 Mei 2009 - 20:11

Marlies:

Toch nog even een reactie want je weet het de laatste mensen hebben het wijste nieuws aldus mijn zus.
    een goede terugreis en tot gauw.

• 27 Mei 2009 - 07:30

Carla:

Nou welkom thuis, het weekend beloofd zomers te worden dus jullie kunnen hier weer een beetje op tempratuur komen.
    mooi weer maakt het wennen om thuis te zijn wel een stuk aangenamer.
    geniet ervan Alie en Carla

• 27 Mei 2009 - 08:38

Trudy:

hi
    Ik wens jullie een goede reis. En wat was het leuk om jullie zo te volgen fantastisch verslag.
    Tot ziens in ons vertrouwde holland
    trudy

• 27 Mei 2009 - 19:29

Erik, Melanie, Frank:

Fijn jullie weer als buren te hebben was toch wel saai hoor naast een leeg huis te wonen.
    Sterkte met de draad weer op te pakken in het koude kikkerlandje
    tot spreeks
    ERik, Melanie en Frank