Davind Thompsen -Jasper - Reisverslag uit Jasper, Canada van mensen - WaarBenJij.nu Davind Thompsen -Jasper - Reisverslag uit Jasper, Canada van mensen - WaarBenJij.nu

Davind Thompsen -Jasper

Door: Gerard/Anja

17 Mei 2009 | Canada, Jasper

Gister ochtend vroeg vertrokken, de eerste 45 km veel herten gezien die er rustig op los poseerde.We hebben nu al meer herten gezien dan we ooit in ons leven hebben gezien. We dachten nog even te tanken , volgende tankstation op 180 km alleen was de bezine daar wel 26 doolar cent per liter duurder,. Gelukkig nog genoeg voor de rest van de dag bij ons.We draaiden net de icefield parkway op of we zagen de eerste grizzly de weg over steken. Snel vier foto,s kunnen schieten voordat hij het bos weer in verdween. De rest vand e dag nog een aantal steenbokken tegen gekomen en wat Elk"s. In Jasper waar we nu staan is het prachtig warm weer, jwe kan er in een T shirt rondlopen maar tegen de avond wordt het wel kouder.

Vanochtend onze eerste trip gemaakt naar lake maligne, waar we eigelijk een boot tocht hadden maar het meer was bevroren.
Nu zitten we op een dakterras aan de koffie en gaan we zo shoppen in Jasper. Morgen hebben we een lange trip voor de boeg van 390 km.

• 17 Mei 2009 - 19:27

Erik, Mel En Frank:

Ha Gerard en Anja,
    Leuk jullie verslagen te lezen. We liepen even achter maar zijn weer helemaal bij. Wat bizar dat je in de kou zit!
    Kun je het warm houden in de kamper? en anders heb je gelukkig elkaar!
    Hier alles rustig in de straat!
    Geniet vooral van deze onvergetelijke reis.
    Groetjes van Erik, Melanie en een knuf van Frank

• 18 Mei 2009 - 16:19

De Onnies:

Hoi G&A
    Leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Canada is echt prachtig he. En voor Lake Louise in het blauw en de boottocht over Maligne lake komen jullie bij ons de foto's maar bekijken.
    En wauw een Grizzly, die hebben wij nog nooit gezien hoor!!!
    Genietet!! nog effies en veel liefs

• 18 Mei 2009 - 20:04

Ben En Kathleen:

Ha Gerard en Anja,
    Geweldig die foto's die jullie gemaakt hebben, wat een mooie omgeving. Het staat ook op mijn verlanglijstje, maar dan op de motor!!
    Genieten maar,
    BEN

• 19 Mei 2009 - 09:27

Ern:

hai ai
    Zo nu heb ik alle verhalen eindelijk gelezen en ben ik helemaal bij. het lijkt wel of jullie in een natuurfilm zijn beland ha ha. Hoe zijn de mensen daar?? zijn jullie al bij iemand op de thee geweest?
    veel fun nog groetjes ern

• 19 Mei 2009 - 11:31

Pa En Ma Mensen:

ma zegt maak nou al je geld niet allemaal op,want anders komen we nooit meer in curacao met jullie,pas op voor overstekende grizzely,s