smithers - prince rupert mooi weer - Reisverslag uit Prince Rupert, Canada van mensen - WaarBenJij.nu smithers - prince rupert mooi weer - Reisverslag uit Prince Rupert, Canada van mensen - WaarBenJij.nu

smithers - prince rupert mooi weer

Door: Gerard/Anja

21 Mei 2009 | Canada, Prince Rupert

vandaag de dag gestart zoals hij gisteravond eindigde met weinig bewolking en in de loop van de dag regelmatig zon en zelfs soms warm. vandaag woensdag 20 mei zijn we om 07.30 uur vertrokken,in de eerste 3 uur hadden we 100 km gereden. veel gestopt om foto's et maken van meertjes beregen en nog eens bergen. Ook een native dorp bezocht zag er prachtig uit, wel een beetje toeristisch opgezet, maar de koffie de we er dronken was heerlijk. Er nog een leuke mok gekocht, de winkelier daar moet op een dag ook wat verdienen. We zaten weer net op de high way of Anja spotte een zwarte beer die rustig liep te grazen en zich door ons ook niet liet storen we hebben er 20 minuten naar staan kijken en heel veel foto's geschoten. de rest van de trip de snelheid weer iets opgevoerd om ook niet al telaat in Prince george te arriveren. Nog heel wat leuke plaatjes geschoten en tegen het eind van de middag in Prince George aangekomen. Weer voor 80 liter (80 dollar) in de tank gegooid, de camper loopt in op 5 als je niet te hard rijdt. We staan nu op de camping 800 meter van de haven waar morgen de ferry vertrekt naar Vancouver eiland. We moeten er om 06.30 (15.30 uur ned tijd) uur staan. de boot vertrekt om 07.30 uur en de vaart duurt in totaal 14 uur. Dit was het weer voor vandaag vanuit een droog Prince George.

zie ook de video van de beer

• 21 Mei 2009 - 05:19

Ineke:

super man leuke foto,s maar in het echt is het zeker overweldigend,,filmpje van de grizzely is enorm morgen laat ik deze aan de kids zien morgen superdag gwenst en tot mails je zus de badmuts

• 21 Mei 2009 - 10:28

Alie:

Wat heerlijk om jullie belevenissen te lezen wij zijn op veel plaatsen ook geweest. We reizen nu weer met jullie mee bij ons was het weer alleen beter. Geniet ervan. Groetjes Carla en Alie

• 23 Mei 2009 - 04:01

• 23 Mei 2009 - 04:01

• 23 Mei 2009 - 04:02

• 23 Mei 2009 - 04:03

Ineke:

zal blij zijn dat jullie fantastische reis voor bij is dan hoef ik niet meer te mailen hahaha