Geariveerd - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mensen - WaarBenJij.nu Geariveerd - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mensen - WaarBenJij.nu

Geariveerd

Door: Gerard

09 Mei 2009 | Canada, Vancouver

We zijn gisteren in Vancouver aangekomen. Het was een lange reis ondanks de vele mogelijkheden die zo,n vliegtuig tegenwoordig toch biedt. Een eigen Tv scherm waar je verschillende films kunt kijken of zelfs simpel gamen .Anja heeft twee films zitten kijken ik heb wat tv series zitten kijken en een Spaanse cursus gevolgd. We kwamen wel gebroken aan het was 00.30 uur NL tijd dat we landen een half uur voor op ons schema (wind in de rug)De beloofde limo stond voor. In het hotel aangekomen was het wel even schrikken wat de grote van het bed betrof. Vancouver nog even ingegaan om wat te eten. het was 05.30 uur Nl tijd toen we ons bed in doken al bijna 24 uur op wat ons beiden wel op brak. Ik had een onwezenlijk gevoel of alles langs me heen ging. De nacht met tussen pozen geslapen in onze ogen een veel te klein bed.

08-05-09
vandaag de dag beter gestart dan gisteren geëindigd. het ontbijt was goed, bij terug komst op onze kamer zagen we dat de kamer naast ons schoon gemaakt was een groot bed had gelijk geregeld dat we van kamer konden ruilen . De mensen in Vancouver zijn erg vriendelijk en behulpzaam tot nu toe. De rest van de dag zijn we op stap geweest daar doe ik de volgende keer verslag van.

Morgen gaan we onze camper ophalen.

• 09 Mei 2009 - 09:17

Jolanda:

Ha Gerard en Anja, fijn dat jullie goed zijn aangekomen ! Ik werd vanochtend verrast met een schitterend boeket bloemen ! Hartstikke bedankt daarvoor ! We wensen jullie nog een hele goede reis en zijn benieuwd naar het verdere reisverslag.
    Rij voorzichtig !

Liefs, Jolanda (Rene, Thomas en Lisa X)

• 09 Mei 2009 - 16:31

Jose:

HOi Anja en Gerard,

Zijn jullie al een beetje bijgekomen van de reis? Jullie hebben toch al veel vaker lang gevlogen, hoe kwam het dat jullie dit keer zo moe waren?
    NOu ben benieuwd hoe het jullie vergaat de komende tijd. Ga het zeker lezen

groetjes Jose

• 11 Mei 2009 - 07:52

Marlies:

Heel veel plezier, geniet ervan en tot je volgende berichtje.

• 11 Mei 2009 - 12:25

Trudy:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, die vermoeidheid gaat hopelijk snel over. Geniet ervan (gaan jullie natuurlijk ook doen).

• 11 Mei 2009 - 13:07

Ineke:

he ja een bericht je van mij je liefste zus nee niet gea ineke we hopen dat je een leuke tijd hebt daar veel liefs wave neve en yame EN gerard waarom mochten wij niet mee,we zijn al een keer in disney parijs geweest en de efteling en hadden deze keer ook wel een uitnodiging verwacht we praten vloeiend engels en hadden jullie zeker kunnen helpen met taal problemen,want gerard daar praten ze geen spaans de beste en leukste familie uit curacao