langereis - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van mensen - WaarBenJij.nu langereis - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van mensen - WaarBenJij.nu

langereis

Door: Gerard/Anja

01 Oktober 2010 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Allereerst hartelijk dank voor de leuke mailtjes. Karabijn helaas op schiphol in beslag genomen, maar we gaan nu wel foto's schieten,staat ook leuk in de kamer boven de haard. De reis was erg lang en vermoeiend om 04.00 op om 23.55 op plaats van bestemming. We begonnen al met een vertraging in londen na onze over stap. Er waren problemen met de bagage. Eenmaal in Johannesburg waren wij een van de slachtoffers een van onze koffers was in londen blijven staan. Nu tellen we ook weer mee in de reiswereld van de zoekgeraakte koffers. Hopelijk wordt de koffer morgen nog na gezonden, anders moet Anja de gehele trip in de langebroek. Maar het kan altijd nog erger een passagier miste hierdoor haar aansluiting naar Perth. Nu zitten we nog even na te praten in onze aparte tent hoe we het koffer probleem gaan oplossen.

• 01 Oktober 2010 - 06:26

Carla:

ach je kan natuurlijk ook gelijk naar de himba's gaan een volk ergens diep in het oerwoud, rieten rokje maken en klaar, de rest laat je gewoon hangen.

• 01 Oktober 2010 - 06:37

Fam Lesscher:

Gelukkig goed over gekomen en dat van die koffer komt vast wel goed.
    Ik snap trouwens niet dat jullie die zo vaak reizen niet wat kleding van beiden in een koffer doen.
    Dit wordt zo vaak vermeld, dom, dom, dom.
    Je kunt de spijkerbroek toch ook gewoon afknippen, hoe warm is het daar nu?

• 01 Oktober 2010 - 07:06

Jose:

We hadden het er natuurlijk al over wat een avontuur jullie reis weer is. Maar koffers die verdwijnen is toch een ander avontuur.
    Wel vervelend, zitten toch je eigen spullen in!!
    Maar vlgs mij komt het in de meeste gevallen weer goed. Ik hoop dat het weer lekker is en dat jullie uitrusten en genieten.

• 01 Oktober 2010 - 07:24

Ern:

O O o Ach je moet het maar positief zien. nu kan anja mooi gaan shoppen. Heel veel plezier daar. groetjes ern en de kids

• 01 Oktober 2010 - 10:27

Magda :

Jammer van de karabijn maar foto's schieten is veel leuker. Hopelijk komt het toch nog goed met de bagage maar een nieuwe afro garderobe is natuurlijk ook leuk!

• 01 Oktober 2010 - 17:11

Peter Vingerhoets:

Anja,s koffer!!
    Succes jongens!
    Stuur wat foto,s op he..?
    Peter Vingerhoets

• 01 Oktober 2010 - 22:34

Fam. Versteeg:

Oh joh wat een strop. nou ja die stropdas hebben jullie vast niet mee. :-)
    We hopen dat het probeem inmiddels is opgelost en dat jullie met volle teugen kunnen gaan genieten.
    In de straat alles goed op veel regen na. Take care of yourself.
    Groetjes Erik, Melanie en Frank

• 03 Oktober 2010 - 09:07

De Onnies:

Hoi
    Waarom zijn het toch altijd de koffers van ons vrouwen ...... Maar An in Suidelik Afrika kan je heel goed T-hempies koop!!! GENIETET!!

• 04 Oktober 2010 - 06:13

Trudy:

wat balen zeg van de koffer.
    Gelukkig zijn jullie wel gezond en wel aan gekomen.
    Hoop dat ondertussen het kofferprobleem is opgelost.
    Nog veel reisplezier.
    groetjes

• 05 Oktober 2010 - 16:28

Fam. Ter Morsche:

Hoi Anja en Gerard,

Goh wat een tegenslag en dat terwijl jullie nog niet eens op de bestemming zijn.

Des ondanks wensen wij jullie heel veel reis plezier en boven al geniet ervan!!

Groetjes

• 06 Oktober 2010 - 09:51

Johan En Joke:

hai anja en gerard

Dat is niet leuk de koffer kwijt.Weten jullie nog toen wij terug kwamen uit Senegal toen misten wij ook 2 koffers.Is allemaal goed gekomen.
    Heel vel plezier en geniet van al het moois wat jullie zien.