onze laatste dag in zuid-afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van mensen - WaarBenJij.nu onze laatste dag in zuid-afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van mensen - WaarBenJij.nu

onze laatste dag in zuid-afrika

Door: Gerard/Anja

22 Oktober 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Donderdag 21-10-2010
Vandaag pakken we weer de auto en gaan we naar Franschhoek. Daar is een expositie van alle grote keramisten van Zuid-afrika. Anja wil er graag naar toe en we hebben alles wat we in Kaapstad wilden zien gezien dus……op naar Franschhoek. Keramiek tentoonstelling viel wat tegen qua opzet , maar wat er stond waren wel leuke stukken. Anja is nog uitgenodigd om zelf foto’s in te sturen van haar werk en als ze door de commissie komen mag ze haar werk daar laten tentoonstellen. Op de terugweg even van de weg geraakt (klein gat in de weg) wat even later een lekke band opleverde, weer een dag voordat we de auto moeten inleveren hebben we weer iets. S’ avonds zijn we op advies van Paulien bij Baia (Portugees visrestaurant) wezen eten, we hebben ons daar heerlijk laten verwennen gelukkig hadden we onze creditkaart bij ons. Na afloop de vliegtuig stoelen via internet gereserveerd.
Vrijdag 22-10-2010
We gaan vandaag weer naar huis, we zijn er beide ook wel aan toe, veel indrukken opgedaan en hele leuke dingen meegemaakt. Aan het ontbijt troffen we Samira en Jeroen die nog enkele dagen in Kaapstad te goed hebben. Daar onze jassen nog steeds niet gearriveerd zijn na heel wat keren bellen met de Fly in Lodge, is onze hoop dat ze toch binnen enkele dagen arriveren want dan willen Samira en Jeroen ze wel meenemen naar Nederland. De verdere ochtend doorgebracht wandelend langs het voetbal stadion (Ajax Cape Town) en het strand. Bij het waterfront nog een kop latte gedronken. We gaan onze spullen pakken en naar het vliegveld toe. Eerst de auto inleveren, inchecken en dan om 20.00 uur vliegen naar Londen, daar morgen vroeg over stappen voor het laatste stuk naar Nederland waar we hopelijk tegen 10.45 uur arriveren. Dit was laatste verslag van deze trip, volgende week zetten we nog wat meer foto’s op de site
Iedereen bedankt voor de leuke reacties
Groeten Anja en Gerard

• 22 Oktober 2010 - 14:18

Alie En Carla:

wat is dat snel gegaan
    hele fijne terugreis en binnenkort kom ik wel een keer nijlpaardjes scoren.
    zou leuk zijn als het Anja lukt daar te exposeren