Polfinario - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van mensen - WaarBenJij.nu Polfinario - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van mensen - WaarBenJij.nu

Polfinario

Door: Gerard/Anja

31 Maart 2012 | Costa Rica, Quepos

Hoi Kees de polifinario (als je een beetje van het nieuws op de hoogte bent) is uitgestorven en de enige is samen met Toon de kist ingegaan. Wel de Mono Titi 'S.O. Citrinellus, Mono Cariblanco o Capuccino, Perezoso, Coati de hocino blanco, Mono aullador (Congos), Iguanas en Mapaches (Procyon Lotor) gezien. En daar kan de polifinario niet tegen op.

Vrijdag op tijd vertrokken naar onze laatste bestemming naar Quepos waar we verblijven in hotel parador. Om 07.15 uur reden we al en hadden een flink fruit ontbijt achter de kiezen. De eerste 17 km ging over onverharde wegen, over het hele stuk 40 minuten gedaan. Halverwege de reis koffie gedronken bij een Australier met verzamelwoede, bemoeizorg zou hier op zijn plaats zijn. De koffie drie we er bestelde was nog net te drinken. Volgens Jack had hij voldoende klandizie, maar het was nog vroeg en het strand aan de overkant van de straat was nog leeg. Wij beiden zouden er niet graag eten. Tegen 11.30 uur op plaats van bestemming aangekomen, wat een luxe, duurde even voordat onze cabin klaar was. We werden er met zo,n luxe golfkarretje naar toegebracht. Kamer was al gekoeld voor ons airco stond vol op te draaien, dat mag ook wel hoor we zitten aan de Pacific en het is bloed heet, boven de 35 C, maar gelukkig hebben we de beschikking over twee zwembaden of de zee.'s  Middags nog even naar het dorp geweest voor inkopen en aansluitend wat gegeten bij Ronnie 's place op aanraden van de man van Adobe ( auto verhuurbedrijf). Wat een uitzicht hadden we daar op de ondergaande zon.
Terug gekomen bij het hotel, zat er een dikke kikker dicht bij ons huisje, een leuke begroeting net zoals vanmiddag de aapjes.

Zaterdag

• 31 Maart 2012 - 20:16

Marlies En Bert:

Gerard en Anja, bedankt voor jullie kaarten (ook namens Mart). Het feest hebben jullie nog tegoed, speciaal voor jullie verzet naar 17 juni of boeken jullie dan weer een reis!!!!! Veel plezier nog en tot gauw.

• 31 Maart 2012 - 20:16

Marlies En Bert:

• 01 April 2012 - 09:30

José:

Wat een heerlijke afsluiting van een mooie vakantie.
    Mocht je de kikkers missen.... Wij hebben er 3 in de vijver en veel kikkerdril!! Of ze ook zo mooi zijn (ik vind van niet)

groetjes José

• 01 April 2012 - 10:05

Conny (+groet John):

Ga dan nu maar met je snorkeltje op zoek naar de zeldzame homosapiens de dordtseanja o hocino blanco... en geniet van de heerlijke laatste dagen in Quepos.

• 02 April 2012 - 17:40

Trudy:

Het zit er voor jullie dus nu alweer bijna op maar wat een mooie verslagen en zoals ik het kan bekijken een heerlijke vakantie, wel thuis en gauw tot ziens.

Liefs trudy

• 03 April 2012 - 07:38

Clementine En Ben:

Hallo Anja en Gerard.

Wij volgen nog steeds met heel veel plezier en interessen jullie reis !
    Fantastische ervaring, lijkt ons.
    Ga nog even zo door en je had de vakantie van je leven.
    Hier leven we toe naar Heracles-PSV.
    300 bussen naar R'dam - 18/19000 supporters reizen er op 1e paasdag.
    Wachten met spanning op jullie volgende reisverslag. Geniet ze !!!!!!