Monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van mensen - WaarBenJij.nu Monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van mensen - WaarBenJij.nu

Monteverde

Door: Gerard/Anja

29 Maart 2012 | Costa Rica, Monteverde

Woensdag
Vroeg opgestaan 05.00 uur want om 05.50 werden we opgehaald voor de Ficustrail. We zouden 3 uur lang vogels spotten en daarna konden we ons ontbijt gaan nuttigen. Het was wat bewolkt en miezerig toen we vertrokken,daar is het ook bij gebleven. de Kwetsel waar we op naar opzoek waren niet kunnen vinden.wel veel ander vogels waaronder een kleine Toekan gezien, verder vond Anja onderweg nog een kreditkaart, keurig bij het dichtszijnde Hotel afgeleverd,de kaarthouder was inmiddels vertrokken maar had wel zijn adres achtergelaten, ze hadden gisteren heel lang naar de kaart gezocht.Omdat het weer opklaarde vroeg onze gids of we na het ontbijt nog tijd hadden want hij wilde wel wat langer met ons vogels spotten. we hebben weer hele mooi vogels gezien en een uit de kluiten gewassen maramot. we waren pas tegen 12.00 uur weer bij ons hotel. In de avond 18.00 uur hebben we de nachtwandeling met gids gemaakt.naaste de verschillende vogels een luiaard, scorpioen met jongen en een vogelspin gezien. leuk zo in het donker om al die insecten te zien.

Donderdag
Maar weer eens begonnen met een stevige boswandeling in een NP nu wel de kwetsel gezien en de kleine Toekan. De middag in Monteverde doorgebracht ook wel weer eens leuk om een dorp te bezoeken, want ik zag tussen al die bomen door het bos niet meer. Ik denk dat ik binnenkort maar weer een gesprek met de psychiater moet hebben.

• 30 Maart 2012 - 05:13

Kees:

jammer van de polifinario...

• 30 Maart 2012 - 05:27

Jackfish:

Ha Gerard, de centrale verticale metalen stang (waarop de computer staat) is net boven de bouten afgescheurd.
    Ik ga contact leggen met de fabrikant. Bij sommige modellen zit levenslange garantie op het frame en lasnaden.

Ik baal er flink van. Aan de andere kant ben ik blij dat jij er niet opstond en lelijk ten val zou zijn gekomen.

Gr Rene

• 30 Maart 2012 - 06:28

Johan En Joke:

Wat gaat het toch snel dat jullie over 4 dagen alweer terug zijn.
    Geniet nog van die dagen. Groetjes Johan en Joke

• 30 Maart 2012 - 15:02

Henk En Monique:

We lezen elke dag jullie belevenissen, tjonge jonge wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt. We wensen jullie de laatste paar dagen ook nog veel plezier. Groetjes Henk,Monique,Laurens en Tim

• 30 Maart 2012 - 16:56

Herbert Van Het Reve:

Mooi reisverslag. Die creditkaart had nog van pas kunnen komen bij de volgende auto ;-)

• 31 Maart 2012 - 09:25

José:

De plaatsnamen zijn prachtig; Monterverde, La Fortuna enz. Maar jullie staan wel heel vroeg op.......Vind ik wel dapper.
    Nog een laatse paar dagen genieten en een schat aan ervaring rijker. Veel plezier!!
    groet José

• 31 Maart 2012 - 11:19

Carla Van L.:

Een gesprek met mij is goedkoper dan met de psychiater, fijn dat jullie zo genieten en wat is het snel gegaan, dat jullie al over drie dagen terug zijn, nog een paar fijne dagen en een veilige terugvlucht, tot gauw dag groetjes Carla