Anja en de dromedaris - Reisverslag uit Erfoud, Marokko van mensen - WaarBenJij.nu Anja en de dromedaris - Reisverslag uit Erfoud, Marokko van mensen - WaarBenJij.nu

Anja en de dromedaris

Door: Gerard/Anja

24 September 2011 | Marokko, Erfoud

Anja heeft afgelopen nacht goed geslapen, voelde zich vandaag wel wat beter, maar de geringste inspanning gaf ook weer klachten. Eten gaat nog moeizaam, wel goed gedronken. De gehele dag rustig aangedaan door bij het zwembad te blijven liggen. Ook al wat kleur gekregen , maar daar hadden we ook voor in Nederland kunnen blijven. We hadden het eten ( wat rijst voor Anja) kwamen er twee dromedarissen langs het zwembad lopen ( Noor zat vast aan een touw en Nora liep er los achter aan) wat natuurlijk een prachtig gezicht is. Kees ga nou niet schrijven dat, dat ook mogelijk is in Blijdorp want daar ontsnapt alleen Bokito. En nog een weetje voor jouw Kees de moskee in Rotterdam is de grootste van Westelijk Europa ( volgens Martijn).
Later ik zat naar de uitslag Ajax- Fc Twente te kijken 1-1 kwam Nora de lobby van het hotel binnen lopen en ging pontificaal midden in de hal liggen. Anja er gelijk naast op haar hurken. Er een leuk filmpje met de I Pad van kunnen maken. We willen iedereen bedanken voor de leuke reacties tot nu toe.
Coby knap dat je de knop van het internet hebt gevonden, ha ha ha.
Morgen vertrekken we naar Dades en we weten niet of we daar internet hebben. De dag er na zeker niet want dan zitten we in de woestijn.

• 25 September 2011 - 06:39

Henny:

fijn te horen dat het wat beter gaat. het is jammer dat je gang een beetje smal een dromedaris als huisdier is weer eens wat anders dan een hond. ik hoop dat dit berichtje wel aan komt dit is de derde poging. heel veel groetjes henny

• 25 September 2011 - 10:28

Gerreke:

niet teveel zand opslurpen....zand schuurt de maag en dat hoeft Anja er nu niet bij te hebben, lijkt me. We goed voor de lijn.
    goede reis verder en tot later !

• 25 September 2011 - 11:29

Carla Van L.:

Fijn Anja dat je je al wat beter voelt, jullie hebben wel erg mooi weer, hier is het nu ook mooi, eindelijk, Anja neem genoeg water mee de woestijn in, daar moet je niet op een droogje komen te staan, met al dat zand, fijne reis