Anja met koorts op weg naar Erfourd - Reisverslag uit Erfoud, Marokko van mensen - WaarBenJij.nu Anja met koorts op weg naar Erfourd - Reisverslag uit Erfoud, Marokko van mensen - WaarBenJij.nu

Anja met koorts op weg naar Erfourd

Door: Gerard/Anja

23 September 2011 | Marokko, Erfoud

Vandaag op tijd (09.00) vertrokken, ontbijt meegenomen omdat we allebei niet lekker waren, Anja had de gehele nacht niet geslapen, was erg moe Nog maar net op weg voor onze langste rit van deze vakantie of de airco moest hoger. Anja had inmiddels ook koorts gekregen, met paracetamol proberen te onderdrukken maar dat ging steeds maar voor een kort poosje. Ze heeft de gehele dag niets gegeten, ik knapte in de loop van de dag wel weer op. Om het ons zelf nog moeilijker te maken, zijn we ook nog omgereden, maar er wel een heel mooi gedeelte van Marokko door gezien. We hadden er vanochtend alles voor gegeven om zo snel mogelijk op de plaats van de bestemming te zijn. Maar door het Atlas gebergte te rijden (450 km) kost altijd meer tijd dan je zelf wil.We kwamen na nog wat zoeken tegen 17.30 uur bij ons hotel aan wat er erg mooi uitzag. Het zwembad zag er aantrekkelijk uit, maar Ianja was zo op dat ze eerst een uur is gaan slapen. Om 20.00 uur konden we bij buffet terecht. Wat een heerlijkheden stonden er klaar. Ik had over de gehele dag een broodje op nu weer voldoende ruimte om van alles wat te proeven. Anja heeft het bij een paar druiven en wat fris gehouden. Hopelijk gaathet morgen weer wat beter met haar. Gelukkig hadden we voor we an deze reis begonnen hier een extra nacht geboekt in dit hotel.

• 23 September 2011 - 22:27

Erik , Melanie En Fr:

Van harte beterschap voor jullie allebei. Hopelijk blijft het bij een voedselvergiftiging en zijn jullie weer snel op de been!!
    groetjes Erik, Melanie en Frank

• 23 September 2011 - 23:27

Coby Vijg:

Wat naar voor je ,Anja dat je ziek op reis moest. Ik hoop dat t snel over is en jullie weer kunnen genieten van al het moois. liefs coby

• 24 September 2011 - 06:54

Petra:

Heel veel beterschap! En genieten van de mooie omgeving!

• 24 September 2011 - 07:41

Gerreke:

Hallo Gerard en Anja, ik hoop dat jullie vandaag weer opgeknapt zijn om de verdere route in alle schoonheid in je op te kunnen nemen, fijne voortzetting, lieve groet, Ger

• 24 September 2011 - 10:25

José:

Hoi, Vervelend dat jullie allebei niet lekker zijn. Misschien toch even een dipje, van de temperatuur, het andere eten en altijd getrek aan je.

Maar wat is het weer een mooie reis. En lekker dat je nog 1 nacht in hetzelfde hotel bent, komt nu misschien wel heel goed uit. Mooie foto's!!!

geniet ze nog
    groet José