Een beetje baaldagje - Reisverslag uit Rabat, Marokko van mensen - WaarBenJij.nu Een beetje baaldagje - Reisverslag uit Rabat, Marokko van mensen - WaarBenJij.nu

Een beetje baaldagje

Door: Gerard/Anja

25 September 2011 | Marokko, Rabat

Hallo allemaal,

Ik ben dit keer aan de beurt om te schrijven.
Ik ben helaas nog steeds ziek, heb vannacht even weer een terugval gehad.
Dat is wel balen, maar goed het zij zo, we moeten het ermee doen.
Met Gerard gaat het gelukkig wel goed en hij geniet volop tot vanavond, eigenlijk begon het vanochtend al.
Omdat ik niet lekker ben willen we de nacht in het tentenkamp afzeggen, is niet leuk maar wel de goede beslissing.
Belden wij onze reisleidster zegt ze na enige tijd uitleg van Gerard dat ze op zondag niets kan regelen.
Dus wij maar vertrokken nadat ik nog even gelegen had.
Wel een erg mooie rit, de natuur is hier prachtig.
Zandduinen gezien en wilde drommedarissen en een hele mooie kloof bezocht.
So far so good.
Komen we in dit hotel aan spreekt er niemand een woord Engels en wij moesten onze trip naar het tentenkamp bevestigen.
We hebben dit geprobeerd met onze eigen telefoon,naar het nummer wat in onze beschrijvingen stond. Dit zou een Engelstalige vrouw zijn.
Gerard dus bellen maar helaas.....ze spreekt alleen Frans en zegt tegen Gerard dat hij Frans moet praten.
Inmiddels zijn we door ons bel tegoed.
Dus Gerard nog een keer proberen aan de receptie waar inmiddels een jongen beweerd dat hij Engels praat.
Gerard alles uitgelegd, wil die jongen alleen de dokter erbij roepen,eigenlijk snapte hij het ook niet.
We moeten dus nog een slaaplaats voor morgen regelen en proberen contact te krijgen met 'onze'
Maggie de reisleidster.
Dat gaan we morgen dus vol goede moed proberen.

En ja Gerreke het is inderdaad goed voor de lijn!!

Stop nu, Gerard heeft het even helemaal gehad.
Nooit geen Franstaligen meer zegt hij.

Groeten van ons

• 26 September 2011 - 05:47

José:

C'est un adventure. Les temps est bien.... Ben benieuwd waar jullie straks geslapen hebben en of het survivallen wordt.

Nog een paar daagjes en dan is het weer richting Holland. Hopelijk maken julie dan een staartje van onze zomer mee.

groet José

• 26 September 2011 - 07:03

Trudy:

Hoi,

Wat jammer anja van je ziek zijn ik hoop dat je snel weer opknapt.
    Het blijft met jullie in ieder geval altijd avontuurlijk.
    Ik wens jullie nog een paar fijne dagen toe.

Liefs trudy

• 26 September 2011 - 07:07

Gerreke:

Bon matin, mes amis......
    ca va ?

Balen dus...soms zit het mee en zoals nu weer blijkt, vaak zit het tegen.....sterkte.
    Laat de moed niet zakken, enjoy !

Au revoir et a bientot.
    hug, gerreke

• 28 September 2011 - 17:03

Conny En John:

Buenos Tardes, (spaans dan maar???) Inderdaad is ziek zijn in je vak. niet leuk, maar als je weegschaal ziet als je thuis komt, ben je alles zo weer vergeten!! Enne laat die marokanen je vak.plezier niet bederven, kom op zeg!!!Geniet nog even van je laastet dagen in Marokko en tot gauw.