Op avond saffari - Reisverslag uit Mariental, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu Op avond saffari - Reisverslag uit Mariental, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu

Op avond saffari

09 September 2013 | Namibië, Mariental

Op saffarii geweest, weer altijd afwachten wat je te zien krijgt. Half vijf vertrokken, springbok in overvloed, het gebiedt we gingen door kruisen per landrover was circa 10 hectare groot. De camera van Anja kon het niet af klikken zo snel kwamen de volgende dieren voorbij; struisvogel koedoe , steenbok, gemsbok, wilde beest( gnoe) grond eekhoorn, gieren en een verdwaald konijn. Op de rode zandduin onder het genot van enkele drankjes de dag geëvalueerd. Wat voel je, je dan rijk, zou er dan toch een zwitersleven gevoel bestaan ? De sterren stallen je tegemoet, wat hebben we dan toch een licht vervuiling in Nederland. Net een heerlijk vier gangen diner achter de rug met Afrikaanse gerechten. Vanuit het restaurant uitzicht op de springbokken die naar de waterplaats zijn gekomen.

Even voor Kees wij nemen geen pindakaas of andere gerechten mee, we laten ons verrassen door de plaatselijke keuken, zo jij ook eens moeten doen. Voelt Frankrijk heel anders aan. Je zou eens kunnen beginnen met spargel in Duitsland.

Jose ben jij afgebeld door verontruste fans van ons?
We maken het goed, we mailen je wanner de geldpot leeg is.

Conny en John het Afrikaans komt regelmatig voorbij in gesprek met het personeel van de lodge. We moeten dan wel aan jullie denken.

Marlies niet gelijk naar je zelf kijen als het gaat om niet welkom zijn. Voor ons gaan alle deuren nog steeds open , als we maar met flappen zwaaien.

Henk en Monique Kalahari betekend zonder water is ons verteld en rood is het zeker wel.

Gerreke Afrikaanse keuken is geweldig, na ons etentje vanavond werden we door al het personeel toegezongen, misschien ook iets voor Pascalle?

Jolanda ons tweede onderkomen is geweldig, al op veel plaatsen geweest maar deze komt in de top tien.

Fam. Hulshof laat Alberts lekker in Nederland blijven, Afrika maar nemen zoals het is we genieten met volle teugen.
2-2 Moet van Gaal al niet worden ontslagen?

Carla zit je nog steeds bij ons op de achterbank ?

Voor de rest die met ons meereist bedankt voor jullie berichtjes, neem morgen wat reistabletjes in wat de wegen zijn erg hobbelig

• 09 September 2013 - 16:45

Alie:

Anja en Gerard wij ziiten weer te genieten van jullie verhalen en weten hoe het er uit ziet. Geniet ervan. Wij zitten samen bij jullie op de achterbank hoor.

Groetjes carla en alie vanuit italie

• 09 September 2013 - 18:37

Jose:

Hoi, het is zo jammer Gerard dat je alleen bij gebrek aan geld gaat mailen!!
    Wat een mooie reis en zo fijn om dat thuis mee te maken. Ik vind het wel stoer dat jullie dat allemaal doen!
    Ik zal vanavond ook naar buiten kijken tijdens het eten en weet zeker dat ik een mus, een vlieg en een koe zal zien :-) Komt niet in de buurt....

• 09 September 2013 - 21:49

Gaby, Noah En Saskia:

Wow, wat klinkt dat weer goed allemaal! En wat leuk om het allemaal weer te lezen, we genieten met jullie mee. Nog een flinke reis voor de boeg. Ga er lekker van genieten, veel plezier!
    Groetjes

• 10 September 2013 - 09:22

René:

Leuk om te lezen Geer. Waarom heb je niet gezegd dat je jouw huis tijdelijk hebt onderverhuurd aan drie werknemers uit Oost Europa?

Gr. René ;-)

• 10 September 2013 - 13:50

Carla Van Lichtenburcht:

Wat een fantastisch begin van zo'n mooie vakantie, ik zie het helemaal voor me hoe jullie toegezongen zijn,
    geniet ze.

lieve groeten Carla

• 10 September 2013 - 17:09

Kees:

heerlijk gegeten van de plaatselijke lekkernijen; italiaanse bol zalm/pesto... zo zie je maar ik doe hetzelfde als jullie, ook hier hier volop apen om mij heen en mensen die niet begrijpen wat ik zeg...alleen maak ik er geen foto's van!

• 11 September 2013 - 11:46

Henny:

zo heerlijk om die verslagen van jullie reis te lezen. vol plezier, humor en rust. en vooral die kommentaren van iedereen erbij, prachtig. ga zodoor. groetjes henny

• 13 September 2013 - 05:52

Gea:

Ha luitjes

Eindelijk gelukt om jullie verslagen te lezen, heerlijk al dei spannende en leuke dingen wat je beleven in zuid-afrika.
    Geniet er met volle teugen van.

Groetjes van je zus die weer hard s`nachts aan het werk is in Arnhem