Eerste springbok - Reisverslag uit Mariental, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu Eerste springbok - Reisverslag uit Mariental, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu

Eerste springbok

08 September 2013 | Namibië, Mariental

Om 09.00 uur vertrokken, snel boodschappen en geld gehaald, want geld automaten zijn nietigverklaring voorradig. Even zoeken en wat gemopper windhoek verlaten. Het valt ook niet mee zonder Tom Tom , links rijdend de stad weer uit te komen, maar de gegeven route beschrijving was goed. Eenmaal buiten. Stad was het 180 km rechtdoor. Al snel werd het wat vlakker en was aan beide kanten van del weg gel afgewisseld door rood zand te zien. Onderweg weer heel wat bavianen en geiten gezien. Eenmaal bij onze lodge wemelt het van vogels in allerlei kleuren. Voor het eerst een rode weever gezien. Ach zo kom je, je zondag wel door. Na korte wandeling zagen we een springbok, het blijft een mooi gezicht. Vanavond gag we de zandduinen in op jeep safari ben benieuwd wat we daar gaan zien.

Ook nog even geprobeerd om de Kliktaal van de plaatselijk bevolking onder de nie te krijgen, als je de z basis kliks ondercontrole hebt, zou jij redelijk met hun kunnen spreken.
Bij de eerste klik was ik het alweer kwijt. Vroeger toch meer moeten klikken thuis had ik het nu onder de knie gehad.
Onze lodge bevindt zich in de buurt van Mariental

• 08 September 2013 - 21:10

Fam. Lesscher:

Nou kunnen we wel weer een flauw verhaar over het vroeger thuis klikken schrijven maar dat doen we deze keer maar niet!!! Fijn dat jullie het mooi hebben en lekker warm. Hier lopen we al bijna weer met de wintertrui aan na een nacht en een ochtend flink veel regen.
    Groeten uit Haarbig.

• 09 September 2013 - 15:43

Conny:

Lekker springbok geëet en dadelik vir 'n nuwe Betaald. Bang dat jy nie genoeg kry this vakansie?
    Nu al baie gesien en julle is net pas onderweg.
    Laat Anja maar vas 'n nuwe memorykaartje koop, want daar gaan groot 'n hoop foto's geschoten word.
    Nogmaals baie plesier!

Lieve groetjes Conny

• 09 September 2013 - 16:37

Coby:

Wat leuk jullie reisverslagen te lezen. Ik vraag mij af of deze reactie jullie bereikt. Geniet maar lekker! Warme groeten vanuit een nat Holland.

• 10 September 2013 - 11:33

Johan En Joke:

Hallo Anja en Gerard,

Geweldig wat jullie allemaal zien.
    Ben benieuwd naar jullie fot!s.

Groetjes Johan en Joke