Namib dessert bereikt - Reisverslag uit Solitaire, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu Namib dessert bereikt - Reisverslag uit Solitaire, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu

Namib dessert bereikt

10 September 2013 | Namibië, Solitaire

Na een lange rit over gravelroad en vele foto's , waaronder leguaan, zijn we gisteren in Namib Dessert lodge gearriveerd.
Vandaag vroeg uit de veren en in het donker gestart om naarhet sousevlei te gaan en een duin te beklimmen.
Onderweg nog een bat-darde vosje gezien. We worden wel weer verwent met allerlei mooie dieren, ook een woestijnmuisje gezien....ik zei, ohh moet je kijken een muisje, iemand anders rende meteen weg haha. Het was een hele klim om deadline te zien, de kenners onder ons weten vast wat we bedoelen... Maar het was zeker de moeite waard.
Tegen 13.30 uur weer bij de lodge en vanmiddag lekker geluierd, even gezwommen en gekaart. Nu gaan we weer dineren. Sonja komt er echt niet aan te pas...nou ja, na de vakantie maar weer, nu lekker genieten.
Iedereen veel groetjes .

• 10 September 2013 - 19:35

Conny & John:

Hebben jullie ook de bekende Dune 45 beklommen? Het is een hele klim, maar het uitzicht is wel prachtig.
    Komen jullie ook nog in de buurt van het plaatsje Solitaire? Want dan moeten jullie echt even stoppen voor de overheerlijke appeltaart.

Gr. Conny & John

• 11 September 2013 - 08:42

Peter:

Ik lees wel dat jullie aardig aan het afrikaanse culltuur hebben aangepast,
    maar het belangrijkste dat jullie genieten.

Nog een heel fijne vakantie gewenst, van Rita en mij.

• 11 September 2013 - 22:33

Huub & Kristel:

Wij zijn net terug en heb net in 1 keer alle verslagen gelezen. We willen gelijk weer op vakantie!! ;)
    Geniet er van!

• 12 September 2013 - 12:24

Carla Van Lichtenburcht:

Wat klinkt het heerlijk, fijn om zo jullie ervaringen mee te beleven, hoe zijn de geuren in het land, van het eten lekker kruidig zeker, allemaal SAS dagen, goed zo, nu is het tijd om te genieten. Anja heb je mail ontvangen, reactie volgt.

lieve groeten Carla