Koffers geariveerd - Reisverslag uit San José, Costa Rica van mensen - WaarBenJij.nu Koffers geariveerd - Reisverslag uit San José, Costa Rica van mensen - WaarBenJij.nu

Koffers geariveerd

Door: Gerard/Anja

17 Maart 2012 | Costa Rica, San José

Vannacht zijn onze koffers toch binnen gekomen, hadden ons niet wakker gemaakt, moesten er al om 05.00 uur uit want we zouden om 06.00'uur worden gehaald. Na het douchen heerli schone kleren aan en gewacht op de bus, ontbijt zouden we onderweg krijgen. Er stond een moie bus voor het hotel, ik dacht reis heeft genoeg gekost, nergens op bespaard, dat moet onze bus naar de volgende bestemming zijn. Koffers ingeladen want die wil je tenslotte niet weer kwijt raken. Na 5 minuten in de bus te hebben gezeten werden we eruit gehaald, verkeerde bus, koffers weer uit de bus gehaald( ik had beter kunnen werken want dat is niet zo druk dan als met de koters in de weer te zijn) andere bus stond al klaar, dat was schrikken een kleine bus geen airco. Maar na 20 munten rijden bleek dat we weer elders werden gedropt om over te sta en in een zelfe soort bus als de eerste bus met de zelfde bestemming. Moest zo anders klopt hun administratie niet meer. Eerst door het cloud forrest gekomen, inderdaad alleen maar wolken en regen, verd naar beneden, klaarde het wel weer op. Op onze eerste tussen stop met ontbijt rond 09.00 uur de eerste mooie kikkers gezien en een kolibrie. Nu nog een paar apen en we kunnen alweer naar huis. Het laatste stuk met de bus verliep voorspoedig, ook onze logees wars meegekomen ondanks 3 keer van bus verwisselen. Nog 50 minuten met de boot en we waren in Totuguero hier werden we verwelkomd met een heerlijk tropisch drankje, want we zitten tenslotte aan de kant van de Caribisch gebied. Huisje was erg mooi, daar is het de twee komende dagen wel vol te houden. Na de lunch ook de apen en een mooie leguaan gezien. Ik ben erg geliefd bij de muggen, hebben al drie keer contact metme gemaakt. Anja is minder geliefd bij de muggen. Dit was het weer voor nu, iedereen bedankt voor de leuke berichtjes, Marlies om ook nog kleding in de handbage mee te nemen gaat te ver, Kees, gelukkig had je me Gied voorgelicht, en we hebben diep in en uit geademd.

• 17 Maart 2012 - 20:46

Alie En Carla:

zo en nu vakantie gaan houden en heeeeeel veeeel genieten

• 17 Maart 2012 - 21:23

Martijn:

Wat leuk dat jullie in Costa Rica zijn! Ben benieuwd naar wat jullie allemaal tegenkomen. Van wat ik weet staat Costa Rica bekend om zijn prachtig onderhouden natuurparken - grofweg 10 jaar geleden heeft de regering het gehele leger opgedoekt en besloten het geld te spenderen aan natuurbehoud! Een hele fijne vakantie toegewenst :)

• 22 Maart 2012 - 15:54

Conny (en John):

Pfff we hadden het er nog over gehad, om je kleding te verdelen over twee koffers, maar als ze dan allebei niet aankomen!!!
    En verder, eten, dieren spotten en weer eten, heel vervelend vooral als je al om 5u opmoet hiervoor. Zullen we ruilen???
    Of zal ik je nieuwe credit card komen brengen???