San jose gearriveerd - Reisverslag uit San José, Costa Rica van mensen - WaarBenJij.nu San jose gearriveerd - Reisverslag uit San José, Costa Rica van mensen - WaarBenJij.nu

San jose gearriveerd

Door: Gerard/Anja

17 Maart 2012 | Costa Rica, San José

Net geariveerd 15 uur later dan we vertrokken zijn. Het was me de reis wel, hotel en bus naar het vliegveld goed geregeld, eerst nog genoten van een heerlijk ontbijt. 09.00 uur waren we op schiphol 11.50 zou ons vliegtuig de audrey Heburn vertrekken. Na wat te hebben rondgelopen tijdschriften gekocht ( want de roddelpers moet ook kunen leven) ons nog moet hebben ingedronken met een latte machiatto, zijn we naar gate F7 vertrokken. Bobby scanner toch niet geheel betrouwbaar moesten we ook nog gefouilleerd worden. De rij zag er niet goed uit te veel mensen voor een te korte tijd, als we dat maar gaan halen. Allemaal wel op tijd in het vliegtuig, was het vliegtuig verkeerd beladen. Uitkomst vertes ging van een uur, onze overstap gaf ons maar 70 minuten om het volgende vliegtuig te halen. We moesten ons maar niet te druk maken, misschien zou het vliegtuig wel wachten. Daar hebben we inmiddels wel van geleerd omdaar niet op te vertrouwen. De verdere dag doorgekomen met twee speelfilms te kijken, ik nog wat te slapen en anja wat lezen. Verder regelmatig wat te eten en te drinken. In Panama kwamen we in totaal 50 minuten later als op schema aangegeven aan. Zo snel we konden de gate opgezocht waar we moesten zijn, ren je rot was er niets bij. We waren de laatste twee passagiers die mee mochten, gat werd darna gesloten. Hopelijk komen onze koffers ook mee naar San Jose. Weer 55 minuten vliegen met behoorlijk wat turbulentie, dit wekte bij sommige mensen wat hysterische geluiden op. Ik zocht naar de valium, want je weet nooit of je al moet ingrijpen, gelukkig nam de turbulentie af en hoefde ik geen verdere actie ondernemen. In San Jose aangekomen werd al snel duidelijk dat er geen koffers waren, weer een uur bezig geweest met het in vullen van de formulieren en morgen maar hopen dat onze koffers op de volgende bestemming zijn aangekomen. Nu zitten we in het hotel helemaal er door heen en om 06.00 uur plaatselij tijd komen ze ons al weer halen voor de volgende trip.

• 17 Maart 2012 - 06:57

Kees:

Balen jongens, toch maar genieten en lekker uitrusten!
    Enne gerard, we hadden al besproken dat het zwaar zou worden nietwaar....

• 17 Maart 2012 - 08:04

José:

Wat is op vakantie gaan toch heerlijk.....
    Wat een reis. Ik ga er van uit dat eenmaal op de plek van bestemming en natuurlijk met koffers het genieten gaat beginnen.
    Jullie maken altijd avontuurlijke reizen, daar hoort de reis er naar toe ook bij!!
    Wij blijven jullie volgen!
    lieve groeten José

• 17 Maart 2012 - 11:19

Erik Melanie Frank:

Oh joh wat een pech hopen dat de koffers snel terecht zijn,
    Hier lekker beter dan voorspeld vanmiddag nog even lekker de tuin in en de oude auto!
    veel plezier nog en het allerbeste!
    groetjes Erik, melanie en Frank

• 17 Maart 2012 - 12:35

Marlies:

Hallo Gerard en Anja
    Gelukkig goed overgekomen. Alweer wat met de koffers? Je heb hopelijk wel wat van de vorige keer geleerd en nu wel wat zaken in de handbagage meegenomen? Maar goed, ik neem aan dat ze daar ook een winkel hebben.
    Veel plezier, rust ook nog wat uit want het is toch ook nog een vakantie!
    Liefs van ons allemaal.

• 17 Maart 2012 - 14:16

Alie En Carla:

nou wat een heerlijk ontspannen begin van jullie vakantie ;0(
    hoop dat alle tegenspoed nu achter de rug is en jullie kunnen gaan genieten van het mooie landschap.
    adem in , adem uit, adem in ,adem uit

• 20 Maart 2012 - 07:28

Ineke:

Ben blij dat Gea namens mij weer de boel een verhaaltje schrijft hoef ik dat deze keer niet te doen maar pas de volgende reis scheelt me weer wat tijd Gea ga zo door liefs ineke