Nog 1 nacht - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van mensen - WaarBenJij.nu Nog 1 nacht - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van mensen - WaarBenJij.nu

Nog 1 nacht

Door: Gerard/Anja

15 Maart 2012 | Nederland, Dordrecht

Hallo Allemaal,

We vertrekken nu richting ons hotel in Amsterdam waar we vannacht slapen en onze auto voor 3 weken kan blijven staan.
Morgen om 11.50 uur vertrekken we, zonder vertraging hopen we.
Dan kan de lange reis beginnen.
Daarna kunnen we vogels en kikkers gaan spotten en natuurlijk apen.
Hebben er zin in.

• 15 Maart 2012 - 12:33

Kees:

nu? het is donderdag 13.30!
    maar inderdaad wellicht staat er file....
    veel plezier

• 15 Maart 2012 - 12:35

Susanne:

Slim om nu al te gaan, begint jullie vakantie gewoon een dag eerder. Tis vast goed toeven op een terras vanmiddag... Goede reis!

• 15 Maart 2012 - 12:40

Ben - Clementine.:

Wij wensen jullie een hele mooie, boeiende en interessante reis !

Hartelijke groet en veel plezier !

Clementine en Ben.

• 15 Maart 2012 - 12:48

Carla:

weten jullie dan niet dat er in Alphen an rijn ook een 'hotel'staat
    kan je gratis overnachten, je auto laten staan en ook nog gebracht worden. xxx
    veel plezier

• 15 Maart 2012 - 13:08

Gerreke:

lieve Anja en Gerard, ik wens jullie (allen) een fantastische reis toe, mooi weer en goede gezondheid.....aan het land zal het niet liggen, je moet het toch maar weer zelf doen, wij ploeteren hier wel verder....tot horens, Gerreke

• 15 Maart 2012 - 13:51

Gea Mensen:

Krijg ik weer zo warrige mail van jullie, begrijp ik het goed dat je weer in Amsterdam bent en niet meer op costarica?
    Dat is dan weer schrikken dat je weer zo dicht in de buurt, want dan bestaat de kans dat je ook zo weer op de stoep kunt staan bij ons.
    Als je weer in Nederland bent en jullie staan op de stoep dan laat ik jullie weer binnen en luister na al jullie verhalen en ga je nog op vakantie, dan wens ik jullie zo als altijd heeeeeel veeeel plezier.

Gr. Gea en mannen.

• 15 Maart 2012 - 14:00

Ineke Mensen:

Ha broer en schoonzus

Zo goed ben ik niet in aardrijkskunde, maar het is toch niet zo dat je een tussen landing in Curaçao maakt en dat jullie ineens bij ons op visite komen, want daar moet ik mij wel even geestelijk op voorbereiden.
    Ik hoor het graag, in ieder geval een hele leuke vakantie en alvast een heel goed 2013.

Groetjes van je zus uit curaçao.

• 15 Maart 2012 - 18:05

Trudy:

Ik wens jullie heel veel plezier en succes

Liefs trudy

• 15 Maart 2012 - 22:01

Marlies:

Hallo Gerard en Anja,
    Heerlijk,weer op vakantie. Jullie missen dan wel het allerleukste feest, namelijk de verjaardag van Mees. Maar gelukkig zijn jullie net optijd terug voor het feest van Sam op 15 april (bij deze uitgenodigd voor de hele dag met eten en drinken) We verheugen ons in ieder geval op reisverhalen van jullie en de leuke foto,s maar daarnaast ook op de leuke reacties van de andere volger. Heel veel plezier, geniet ervan en een hele goede reis gewenst.