nog een aantal uren voor vertrek - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van mensen - WaarBenJij.nu nog een aantal uren voor vertrek - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van mensen - WaarBenJij.nu

nog een aantal uren voor vertrek

Door: Gerard

05 September 2008 | Nederland, Dordrecht

Vrijdag 05 september Vertrek Amsterdam Vanavond laat (23.35 uur) vertrekken we vanuit Amsterdam met KLM richting Quito, Ecuador.
Zaterdag 06 september komen we in aan Quito en gaan we naar Panatavi .
Daarna rijden we meteen naar het noorden, richting Hosteria Pantaví.
Hosteria Pantaví is gelegen tussen de groene Chota Valley en Tumbabiro, niet ver boven Ibarra, nabij Salinas. De vallei is qua natuur weer heel anders dan het gebied eromheen. Er zijn een aantal dorpjes, waar bijvoorbeeld klei-maskers vervaardigd worden, suikerrietplantage nog in bedrijf zijn, en nog een zoutfabriekje te bezichtigen is.
Hosteria Pantaví heeft comfortabele kamers; een heerlijke tuin met bloemen, zwembad, tennisbaan, spelkamer en een barretje. Om bij te komen van onze 15 uur durende vlucht moet daar geen probleem zijn.

• 05 September 2008 - 07:04

Trudy:

Hallo gerard en anja
    ik wens jullie een goede
    reis het genieten zal zeker gebeuren als ik deze beschrijving lees.
    heel veel plezier
    trudy

• 05 September 2008 - 07:37

Ern:

hey hoi
    Dit is leuk. Zo kunnen we jullie een beetje volgen. Zeg m'n collega is gister naar Ecuador of Guatemala gegaan met een georganiseerde reis.
    heel veel fun en plezier. Geniet ervan
    groetjes van ons allemaal

• 05 September 2008 - 14:33

Conny (en Johnnie):

He Gerard en Anja
    Jullie vertrekken vandaag begrijp ik. Nu een hele fijne reis toegewenst. Maak een hoop foto's, dan kunnen we die binnenkort weer komen bewonderen. Lieve groetje en doe voorzichtig!
    J&C

• 05 September 2008 - 14:43

Henk En Monique:

Hoi Anja en Gerard,
    Een hele goede reis en heeel veel plezier.
    We zullen jullie belevenissen zeker regelmatig lezen.
    Gr.Henk,Monique,Laurens en Tim.

• 05 September 2008 - 16:32

Mirjam:

lieve Gerard en Anja,
    bedankt voot het doorsturen van deze site, Paul en ik wensen jullie nogmaale een hele fijne reis, we zijn heel benieuwd!!
    Paul en Mirjam.

• 05 September 2008 - 18:51

Kristel:

Hoihoi
    Leuk dat jullie een site bijhouden. Ik ga jullie volgen. De reiskriebels beginnen bij mij nu ook al weer!
    Een goede reis en natuurlijk heel veel plezier!
    groetjes Kristel

• 05 September 2008 - 20:58

Rene:

Wat een harde muziek plotseling in de straat en zoveel hangjeugd in jouw tuin?? Telefonisch ben je voortdurend in gesprek. Fijne vakantie hoor

• 06 September 2008 - 16:44

Jose:

Zo, de lange reis is achter de rug. Nu alleen nog gaan genieten. Met de beschrijving van de tuin en zwembad, lijkt me dat inderdaad geen probleem.
    Ben benieuwd wanneer jullie wat kunnen laten horen.

• 06 September 2008 - 21:17

Kees:

Een spelkamer??? Wanneer ben je online???

• 07 September 2008 - 20:04

Gea Mensen:

Hallo Gerard en Anja

Als het goed is zijn jullie nu op de plaats van bestemming aangekomen.
    Hebben jullie een goede vlucht gehad?
    Ik hoop het van wel en natuurlijk hoop ik ook dat jullie een super vakantie gaan beleven.
    Ik wens jullie dan ook een hele fijne vakantie en geniet ervan.

gr gea en mannen.

• 08 September 2008 - 12:12

Alie En Carla:

nou dat klinkt geweldig en jullie zullen zien de vrouwen lopen er daar net zo bij als je in de boeken ziet en verwacht.
    natuurlijk een hele mooie reis gewenst. wij vertrekken morgen naar het iets minder spectaculaire Toscane.
    we wilde eerst in holland blijven maar de weergoden zitten tegen dus gaan we de warmte maar elders opzoeken.
    Jullie heel veel plezier en veel foto,s maken

groetjes Alie en Carla

• 08 September 2008 - 21:00

Imre:

en al veilig aan gekomen?
    veel plezier daar!!
    trouwens gerard tweede zaalvoetbalwedstrijd gelijk gespeeld ging al een stuk beter !! haha

groetjes imre en de rest

• 18 September 2008 - 06:33

Buurman:

Hallo Gerard,
    Gelukkig is de voorpui niet geheel ontzet. Volgende week komt de aannemer om het kozijn weer terug te plaatsen. Het tuinhek is echter onherstelbaar. Daar moet een nieuwe voor komen.

Goed nieuws is er ook. De verwachting is dat de bolling in jouw houten vloer grotendeels zal wegtrekken als het weer gedroogd is.

fijne vakantie verder,

Je buurman