Weer vast gezeten, maar nu in het nationaal park - Reisverslag uit Rundu, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu Weer vast gezeten, maar nu in het nationaal park - Reisverslag uit Rundu, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu

Weer vast gezeten, maar nu in het nationaal park

20 September 2013 | Namibië, Rundu

Vandaag ons laatste dag in Namibië , van af morgen vrijdag  zitten we in Botswana.

Na een heerlijk ontbijt bij het eerste tankstation getankt, auto loopt een op tien als hem flink op de staart trappen, gelukkig is de benzine rond de 0,90 cent de liter. Het was niet de bedoeling maar toch nog even een NP aangedaan daar zouden we buffels en vele andere beesten zien, het blijft steeds een verrassing wat we weer achteronders struik of boom aantreffen.  Buffels inderdaad gezien en veel sabel antilopen. We zouden zonder problemen door het park met onze auto kunnen rijden, jullie rand het vast al op de terug weg in de buurt van de water buffels en veel antilopen komen we weer vast te zitten in het zand. Eerst geprobeerd uit te graven, werkte niet echt,kwamen niet veel voor uit maar na nog geen vijf minuten kwam er een suzuki jeep voor bij met mensen uit Durban zuidafrika . Zij wilde ons wel helpen zagen er meer de humor van in dan wij. Na alles te hebben aangesloten trok de jeep ons zo weer los, alle dieren in de buurt lieten ons gelukkig met rust.

In de middag in onze lodge aangekomen, bloedheet geen fan of airco, alles open gezet in de hoop dat het in de avond zou afkoelen, muskietennet hard nodig omdat ons tent bij het badkamer gedeelte open is. De avond door gebracht met onze nieuwe reis vrienden uit München die op de zelfde logde zaten als wij.

• 20 September 2013 - 22:30

Gea:

Ja hooooor ze zeggen een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen of zoiets, maar jullie zitten wel 2x in het zand vast hoe krijgen jullie het toch weer voor elkaar.
    Door al dat gedoe word je avontuur nog spannende.
    Je weet het nu hè, in de twee rijden als je door het zand rijd.

Gr. Gea.

• 20 September 2013 - 22:30

Gea:

Door al dat gedoe word je avontuur nog spannende.
    Je weet het nu hè, in de twee rijden als je door het zand rijd.

Gr. Gea.