Om singeld door zebra's - Reisverslag uit Okaukuejo, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu Om singeld door zebra's - Reisverslag uit Okaukuejo, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu

Om singeld door zebra's

15 September 2013 | Namibië, Okaukuejo

Vandaag vroeg op pad op zoek naar de leeuwen, van alles gezien behalve een leeuw, wel verschillende keren ingesloten door zebra's die voor en achter ons de weg overstaken. Mooie foto's van olifanten kunnen maken. Hele dag intensief naar allerlei dieren gezocht. Op laatst zag je de kleinste vlieg nog zitten. Toch zo,n 200 km door het park gereden, maar dat was de moeite zeker waard. We hadden nog graag een nacht in ethosaGister doorgebracht, maar nu zitten we pal naast, Onguma Bush camp in een leuke lodge. Dit is nog beter dan de lodge waar we graag hadden willen zitten. We zitten nu heerlijk aan de waterkant kijken of er nog wat uit de bush te voorschijn wil komen. De lodge is van alle gemakken voorzien zoals gratis internet, heerlijk zwembad, vriendelijk personeel en een heel relaxte sfeer. Konden we maar langer blijven dan een nacht, we kunnen iedereen dit camp van harte aanbevelen.

Nog snel even naar de voetbal uitslagen gekeken, geloof dat ik niets mis op dit moment.

Morgen een lange dag van 5 uur reizen voor de boeg we gaan richting de caprivistrook.

• 15 September 2013 - 19:47

Henk En Monique:

Hoi Anja en Gerard,
    Wat een idee om omsingelt te zijn door zebra's. Mooi hoor.We hebben vanmorgen de verslagen van jullie uitgeprint voor mams.Heeft ze mooi wat te lezen en kan ze er zich een beetje een voorstellijg van maken wat jullie allemaal beleven. Nou heel veel plezier nog.
    Groetjes Henk en Monique

• 16 September 2013 - 18:00

Conny & John:

Haai Anja en Gerard
    Ek is vanochtend ook omsingeld, maar ongelukkig nie deur olifanten, by my Was dit gewoon motor se!
    Wat 'n stories en beestenboel kom julle teen. So aanlokkelijk om nog 'n keer te gaan. Geniet hy! Het julle die beroemde appeltaart in Solitaire nog geproefd? So nie, dan het julle regtig 'Wat gemis en moeten julle ook nog terug.
    Nou op pad na die Caprivistrook, op pad na die nijlpaarden dus! En kyk uit vir overtsekende olifanten, wat BORDEN staan ​​daar dalijk nie vir niks!
    Geniet, kus