Geariveerd in ethosa - Reisverslag uit Solitaire, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu Geariveerd in ethosa - Reisverslag uit Solitaire, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu

Geariveerd in ethosa

14 September 2013 | Namibië, Solitaire

Afgelopen twee dagen in waterbergend nationaal park gebivakkeerd veel vogels gezien, bijna beroofd door een grote baviaan die de deur van ons huis open deed en Nasr binnen wilde komen, met veel geschreeuw en dreigen hem met een stoel te slaan heeft hij het hazenpad gekozen, daarna steds deur op slot gehouden als de gordijnen open waren keken ze Bin je naar binnen om te kijken of er nog wat te eten was. Nature drive gedaan was erg leuk. Vandaag in ethosa aangekomen al 100 km door het park gereden. Marmotten, zebra, Giraff , Zabel antilope, en vanavond bij de waterplaats 32 olifanten die even wat kwamen drinken. Was geweldig en in druk wekkend. Wat problemen gehad met het fototoestel, ligt mogelijk aan onze nieuwe lens, bestrijden zijn leeg geeft hij aan, maar als batterijen er uit haalt en opnieuw in doet, doet het weer, kleine lens er maar even opgezet hebben we het probleem niet. Morgen gaan we weer vroeg op pad hopelijk zien we leeuwen, straks nog naar de waterplaats om te kijen of we per nog neushoorns langs komen.

Dit was het voor nu , binnen kort vullen we het verslag nog aan.

• 14 September 2013 - 21:17

Jose:

Hoi Gerard en Anja

Wauw dat zijn wel heel veel dieren die jullie tegenkomen. 32 olifanten tegelijk zijn we zelfs in Sri Lanka niet tegengekome.
    Hopelijk zien we binnenkort ook wat foto"s?

groetjes José

• 14 September 2013 - 21:51

Trudy:

Hoi anja en gerard,

Wat indrukwekkend zeg 32 olifanten lijkt mij wat minder als er een baviaan bij je op
    bezoek komt die dieren zijn super sterk toch?
    Al met al spannend fijn dat jullie zo kunnen genieten.
    Ben heel benieuwd naar de foto's.

Groetjes trudy

• 15 September 2013 - 07:55

Johan En Joke:

Hoi Anja en Gerard,

Wat bijzonder allemaal.
    Wat jullie wel niet mee maken. Schitterend om al die dieren in het wild te zien.
    Wat een ervaring om een baviaan binnen in je huisje te krijgen.

Groetjes Joke

• 15 September 2013 - 11:54

Peter:

Het isl een hele avontuur en soms bedreigend zoals die Baviaan,
    maar dat is Afrika ten top.