Welkomst pakket is gebracht - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu Welkomst pakket is gebracht - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu

Welkomst pakket is gebracht

07 September 2013 | Namibië, Windhoek

Einde van de middag het welkomst pakket met voucher gekregen, ze heeft een nieuw pakket laten uitdraaien. Pakket lag bj Avis in de stad, maar de auto opgehaald bij Avis op het vliegveld. Onze Hostes heeft erg haar best gedaan om ons van alle info te voorzien. Ze had vanmiddag eerst nog het goede idee dat we op ons volgende adres wel de beschrijving zouden krijgen, maar daar zag ze ook van in, dat, dat geen goed idee was. Vanaf het vliegveld naar windhoek al een gote baviaan aap tegen gekomen en verder veel vogels. We zien ze regelmatig letterlijk en figuurlijk vliegen.
Net heerlijk gegeten, gelijk van alles sprinbok, ornyx en struisvogel een klein stukje gegeten. Anja heeft dat weer voor mij gecompenseerd met vegetarisch maaltijd. Er nog even aangedacht om extra geld te donneren voor het uitzetten van een
Springbok in de wildernis.
Morgen gaan we naar Kalahariwoestijn dit ligt ca. 280 km van Windhoek schatting 4 uur rijden en dan komen we terecht bij grootste zandmassa op aarde: de Kalahari woestijn.
Vandaag ook even boodschappen gedaan, misschien an Jumbo hierheen winkel starten ik was nummer 16 in de rij en er waren maar 20 kassa's open.

Dit was het weer uit het zonnige namibie 30 C

• 07 September 2013 - 19:39

Jolanda:

Fijn!! Hele goede reis!!

Xx

• 07 September 2013 - 21:28

Henk En Monique:

Hoi Anja en Gerard,
    We hebben even gegoogled op Kalahariwoestijn.
    Oh wat mooi zeg.Rood zand lijkt wel, of niet?
    Gelukkig is het toch nog goed gekomen met de papieren.
    Heel veel plezier nog.
    Groetjes.

• 08 September 2013 - 09:41

Gerreke:

Lieve Gerard en Anja, fijn te horen dat jullie al van de natuur gesmuld hebben, zou ik ook doen hoor.
    Geniet en leuk jullie verslag steeds te kunnen lezen, zijn we er toch een beetje bij...

Groeten vanuit Dordrecht

• 08 September 2013 - 14:40

Clementine En Ben:

Beste Anja en Gerard.

Gelukkig dat alles toch nogweer goed komt met de reispapieren,
    anders moeten Alberto Steegeman achter jullie aansturen.
    Het eten is volgens mij een kwestie van verstand op nul en
    gewoon opeten maar, geef mij maat Hollandse kost.
    Verder wensen wij jullie veel plezier in de zandbak.
    DOe het rustig aan, en vooral genieten!

Groeten vanuit Almelo-oo-oo.

Gerard: Het Ned. elftal heeft gelijkgespeeld tegen de Letland: 2-2.
    Nu dinsdagavond nog even winnen van Andorra, en we gaan naar Brazilië.
    Wellicht een volgend vakantie-idee...........