Marrakesch overleefd - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van mensen - WaarBenJij.nu Marrakesch overleefd - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van mensen - WaarBenJij.nu

Marrakesch overleefd

Door: Gerard/Anja

17 September 2011 | Marokko, Essaouira

Gisteren aangekomen, was wel even schrikken met de hitte,we werden goed opgevangen. Kregen gelijk een up grade voor sommige verblijven, ons diner is er nu bij inbegrepen. Vandaag Marrakesch verlaten, het leek wel een racebaan, links en rechts werden ingehaald enDNAn nog die spookfietsers die je ineens voor je auto zitten. in Essaouira was het lekker rustig en hebben we genoten van de heerlijk koffie. Schade is tot nu een lekke band. Foto 's plaatsen wordt een probleem de verkeerde adapter meegenomen voor de pc en met de i pad kunnen geen foto 's geplaatst worden. Het wachten is op een internet café. Morgen gaan we op weg naar Casablanca onderweg hopen we in Safi een leuke keramiek markt aan te doen, en nog wat keramiek te kopen. Want daar hebben we thuis nog niet zoveel van staan.

Groetjes Gerard en Anja.

Buurtjes de regen is wel goed voor de tuin, gaat het gras bij Rene misschien ook een keer groeien. Doe Frank de groeten van ons

Kees gefeliciteerd met de overwinning op de Graafschap .

• 17 September 2011 - 19:23

Buurtjes:

Hoi Gerard en Anja.
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Hier is het stil in de straat! Het weer is regen en regen Maar goed we maken er wat van.Geniet van alles en tot horens
    groetjes Erik, Melanie en Frank.
    ps. Frank zei vanmorgen al Anja vakantie!

• 18 September 2011 - 09:11

Bart:

Hoi Anja en Gerard,

mooi dat het goed weer is!
    Was het hier ook maar een beetje goed weer, we hebben hier steeds rond de 10-15 graden, af en toe regen.

Ik hoop dat jullie veel plezier hebben.
    Groetjes,
    Bart

• 18 September 2011 - 11:22

Carla Van L.:

klinkt lekker chaotisch zo op de weg, fijn dat jullie mooi weer hebben, en een paar stukken keramiek is mooi meegenomen, ben benieuwd naar jullie ervaringen in Casablanca.
    Hier in Utrecht is het droog en zonnig en dat houden we zo, lekker puh.....
    groeten Carla

• 18 September 2011 - 11:32

Henk En Monique:

Hoi Anja en Gerard,
    Lekker weertje bij jullie, mooi hoor.
    Wat een gedoe dan op de weg hè, dat is wel even wennen. We wensen jullie een hele fijne vakantie en geniet ervan.
    Groetjes Henk,Monique,Laurens en Tim