Vroeg op pad - Reisverslag uit Solitaire, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu Vroeg op pad - Reisverslag uit Solitaire, Namibië van mensen - WaarBenJij.nu

Vroeg op pad

15 September 2013 | Namibië, Solitaire

Verslag

Gisteravond heerlijk gegeten, keuze ter over en heerlijke custard vla na.
Na het eten weer bij de waterhole wezen kijken, en daar stonden twee neushoorns, discovery channel is er niets bij. Tegen 22.00 uur nog een keer wezen kijken en na een poosje wachten kwamen er een moeder met een jonge neushoorns uit de duisternis aan gesjokt.

In het vorige verslag nog vergeten te vermelden dat we nog een Kori Bustard hebben gezien, deze vogel kan een hoogte tussen 1,10 en 1,40 bereiken.
Ook de hyena die we tegen kwamen imposant beest maakte indruk op ons, daar wil je niet graag mee in gevecht.
De hitte is wel enorm, voor tussen 12:00 en 15:30 uur, gelukkig airco in de auto.
Vandaag gaan we de hele dag gebruiken om het heel Etosha te door kruizen. Hopelijk zien we leeuwen, waren wel gesignaleerde op een puntgaaf wij in de ochtend waren langs gekomen, maar ze waren er pas in de ma middag gezien.

We wachten het maar weer af , wat we nu weer gaan beleven.

• 15 September 2013 - 09:36

Gerreke:

Wat een geweldige reis, wil ook !
    Hier de gehele dag druilerige regen en kou, zo'n 16 graden, echt herfst dus.
    Lezende dat jullie het te warm hebben is bijna niet voor te stellen...
    Jullie hebben vast weer prachtige plaatjes en graag kom ik ze na de vakantie bekijken.
    Anja, mocht je nog mooie mensen zien, liefst met iets van de kleur oranje eromheen, denk aan mij.
    lieve groet, ger

• 15 September 2013 - 09:55

Jolanda:

Al zoveel gezien en meegemaakt en dan nog 2 weken te gaan! Zo leuk om de verslagen te lezen. Goede reis verder en kijk uit voor de wilde dieren....... Xxxxjolanda

• 15 September 2013 - 10:34

Jackfish:

Gaaf man, volgens mij heb je wel mazzel om dat alles te zien. Verdiend hoor. Jack